Kajakken

7 januari 2014 - Leigh, Nieuw-Zeeland

Er is nog steeds 1 ding wat Mike graag wil doen en dat is kajakken. We gaan naar de baai aan de andere kant van Leigh. Maar dan blijkt dat je daar helemaal geen kajak kan huren. De meneer aan wie Marco het vraagt, biedt dan aan dat we zijn kajaks mogen gebruiken. Hoe aardig is dat! We krijgen alledrie een zwemvest en een kajak en kunnen dus toch het water op. We peddelen langs de rotsen en zien ook nog een grot. Als Mike moe wordt, maken we zijn kajak met een touw aan die van Marco vast en dat gaat prima. Als we weer op het strand komen, wil die meneer er niet eens wat voor hebben. Hij vindt het leuk dat we er zo van genoten hebben. Wat een aardige en relaxte mensen zijn die Nieuw-Zeelanders toch!

Het was een lekkere dagje op het strand, die we afsluiten met een duik in het zwembad. Wel heerlijk om deze laatste 4 nachten op 1 plek te blijven, lekker niks te doen en te genieten van het mooie weer. Nog maar 1 dag te gaan, voordat we aan de terugreis beginnen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gaby:
    7 januari 2014
    Hoi,hoi,goh wat maken jullie nog wat leuke dingen mee met jullie laatste dagen in Nieuw Zeeland.
    Wat is die maand weg toch ineens omgevlogen,zo zet ik jullie af op schiphol,en zo kunnen we jullie weer verwelkomen a.s vrijdag 10 jan.! Maar 1 ding kunnen jullie wel zeggen,het is een trip geweest die je nooit zal vergeten en als jullie weer thuis
    zijn,zitten jullie nog vol van verhalen buiten de verhaaltjes om die wij hebben kunnen lezen op jullie reisblog!
    Nu Marsomi's geniet nog maar heel veel van jullie laatste dagen in dat mooie land en tot vrijdag!!
    Liefs van ons allemaal
  2. A.hendrikse:
    7 januari 2014
    Ik heb jullie reisverhaal weer gelezen, dat was de laatste wel denk ik van het grote vacantie avondtuur. Ik verheug me erop om juillie vrijdag weer te zien en jullie stem te horen. Ik wens je een goede terugreis.Liefs ,pa, ma.
  3. Sabine:
    Hoi luitjes,
    wij zijn blij als jullie weer veilig thuis zijn! Maar ik ken iemand die heullllll erg blij is als er iemand weer thuis is!
    Geniet van jullie laatste dagen en een goede reis terug.
  4. Merel:
    7 januari 2014
    Was erg leuk om te lezen wat jullie allemaal beleefd hebben. Een hele goede reis terug!
  5. Bert van der Tol:
    7 januari 2014
    Geniet lekker van de laatste dagen. En natuurlijk een goeie reis terug!
    Het zal wel weer even wennen zijn in ons kikkerlandje, maar jullie hebben in ieder geval fantastische herinneringen.
  6. Jolanda:
    7 januari 2014
    Het blijft bijzonder om zo een beetje mee te genieten van al jullie belevenissen, daar kunnen jullie nog een hele tijd op teren. Ben benieuwd naar al je verhalen, heel veel plezier nog en tot snel!
  7. Carloline:
    8 januari 2014
    Wat een ervaringen en indrukken. Goede vlucht terug en tot snel xxxx
  8. Henny en Piet:
    8 januari 2014
    Het komt nu wel erg dichtbij; het eind van een droomreis. Wat hebben jullie genoten, het straalt eraf. Tot gauw! Knuf.
  9. Ivanka:
    9 januari 2014
    Ohhh wat gaat zo'n maand dan hard he? Ik heb genoten van jullie verhalen, wat dat betreft is het jammer dat jullie weer terug komen, maar ik ben toch ook wel blij als jullie weer terug zijn! Tot snel! Een hele goed terugreis!