Zwemmen met dolfijnen.......

4 januari 2014 - Tauranga, Nieuw-Zeeland

Vandaag vroeg op gestaan om naar Tauranga te rijden. Om 8 uur vertrekt de boot om dolfijnen te spotten. Als we ze zien, mogen we ook met ze gaan zwemmen. Het is goed weer en de zee is vlak. Het is een mooie boottrip van 5 uur, maar helaas we hebben geen dolfijnen gezien. Dat is toch wel erg jammer. In Kaikoura was het slecht weer en zijn we niet gegaan en nu waren de condities prima en zien we ze niet! Nog een reden om een keer terug te gaan....

Na de boottocht zijn we even lekker naar het strand geweest en hebben nog wat gegeten in Tauranga. Dan is het weer tijd om terug te rijden naar Rotorua.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. A.hendrikse:
    Hallo levens genieters,
    Wat een bijzondere dingen zien jullie toch en dat je er zoo van kan genieten, geweldig he.Prachtige foto"s zoo kunnen wij er ook een beetje een van meegenieten. Wel jammer van die dolfijnen, maar ja een mens kan niet alles hebben! Veel liefs,pa en ma.
  2. Jolanda:
    Hoi,

Jammer van de dolfijnen, maar een goede reden om nog eens terug te komen of dat op een andere plek op aarde te doen...
    Wij hebben vanmorgen gelopen, was heerlijk weer, 22,5 km op de teller, we misten je wel hoor!

Afgelopen donderdag het nieuwe programma van Floortje Dessing gekeken, ze was in Wanaka, daarna ging ze naar een familie die woont aan Gorge river, ze moest 2 dagen wandelen vanaf de bewoonde wereld, bizar! Dat stel had ook een boek geschreven, al gespot daar?? Je moet het maar eens terug kijken op uitzending gemist wanneer jullie terug zijn, vast herkenbaar voor jullie! Veel plezier nog!
  3. Henny en Piet:
    4 januari 2014
    Hallo andere kant van de wereld, wat is het daar anders dan hier.
    Gigantische bomen in het oerwoud en zolang varen (helaas zonder dolfijnen) zijn dingen die je hier niet meemaakt.
    Groetjes van ons.
  4. Gaby:
    5 januari 2014
    Goh wat een mooie foto's weer allemaal,ja nu nog een paar dagen genieten daar in dat mooie land,en wat relaxen bij het hotel waar jullie de laatste dagen verblijven!
    Doei,doei!