Snorkelen

6 januari 2014 - Leigh, Nieuw-Zeeland

De oudere man die gisteren voor ons opgebleven is, blijkt een zeer bekende oud-coureur van 80 jaar te zijn, Dennis Marwood. Wat een leuke vent is dat. We hebben onze eigen kamer en badkamer, maar van de rest van zijn huis kan je gewoon gebruik maken. Dat betekent koken in zijn keuken en pak maar wat je nodig hebt. Een hele gezellige, ongedwongen sfeer.

Vandaag hebben we gesnorkeld bij Goat Island Marine Reserve. Dat is hier aan het einde van de weg. Een mooi, beschermd gebied waar niet gevist mag worden. Heel veel mensen komen hier duiken of snorkelen, omdat er zo veel vis zit. Na even oefenen lukt het Mike ook om goed te snorkelen. Even schrikt hij wel van de vissen die hij ziet, maar daarna vindt hij het juist leuk. Al blijft hij wel dicht bij pappa zwemmen... Aan het einde van de middag dollen we nog wat in het zwembad bij ons huis en eten we heerlijk buiten op het terras. Na het kijken naar de ontelbare sterren is er weer een heerlijke dag voorbij.