We zijn er!

15 december 2013 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Het was een lange reis, maar het ging prima! Op de vlucht vanaf Kuala Lumpur naar Sydney hebben we ook nog kunnen slapen. Wel grappig dat je onderweg een ontbijt krijgt, terwijl het voor ons 4 uur 's nachts is. En helemaal als het Maleisisch ontbijt bestaat uit rijst met hele hete sambal- garnalensaus erbij. Mar was gelijk weer wakker ;-)!

In het hotel in Sydney konden we gelukkig nog wat eten om half 11 's avonds. Daarna lekker maar kort geslapen, want om zes moesten we alweer naar het vliegveld.

De vlucht naar Nieuw-Zeeland was relaxed. Het instructiefilmpje was al in Lord of the Rings style. Heel grappig! We zaten bij het raampje en doordat het goed weer was, hadden we mooi uitzicht. Jeetje wat is Nieuw -Zeeland vanuit de lucht al mooi! Ook mocht Mike na de vlucht in de cockpit kijken en zelfs op de stoel van de piloot zitten. Maar dat durfde hij niet echt....jammer.

Nadat we door de douane waren, konden we de auto ophalen. Dat is geen kleintje....een Chevrolet Captiva. Maar ja, je bent verrot van de hele lange reis en dan moet je gelijk links gaan rijden! Een uitdaging zal ik maar zeggen. Gelukkig ging het goed en zitten we nu in een heel leuk hotelletje in Queenstown.

Na lekker gegeten te hebben bij een Italiaans restaurantje ( we kunnen het niet laten), lagen we alledrie om kwart over 7 in bed! We vielen als een blok in slaap, maar Marco en ik werden wakker van het feest in de stad. Goede muziek en een fantastisch vuurwerk om half 11. Mike werd daar zelfs niet wakker van...

We zijn nu lekker uitgerust en gaan met de kabelbaan de berg op, om lekker actief bezig te zijn vandaag. We zijn er klaar voor om Nieuw-Zeeland te ontdekken!

1. Geert:
    14 december 2013
    Ha wereld reizigers, ben blij dat jullie veilig zijn aangekomen aan de andere kant van de wereld. Het is hier nu half 10 op zaterdagavond, volgens mij is het bij jullie al zondagochtend :)

Nogmaals heel veel plezier en probeer van ieder moment te genieten! X van mij en Danika

Geert
  2. Gaby:
    Hoi Marsomi's,
    Wat fijn om te horen dat jullie na een lange reis goed zijn aangekomen in Nieuw Zeeland,en aan de foto te zien ziet de omgeving er mooi uit,en nu verder genieten van jullie trip door dit mooie land en leuk dat we hier op deze manier op de hoogte worden gehouden! Liefs,groetjes de Graaflandjes
  3. Brenda:
    14 december 2013
    Ja, hoe fijn om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen zeg. Zo ver weg maar door deze vorm van communicatie ook heerlijk dichtbij. Geniet maar lekker van alles om jullie heen, dit wordt een reis om nooit meer te vergeten!

Dikke knuffel,
    Bren, Milan, Siena en ook van Jan, die uiteraard ook in het buitenland is ;-)
  4. Jolanda:
    15 december 2013
    Zo leuk dat we zo een beetje kunnen mee genieten van jullie avonturen, het ziet er fantastisch uit.
  5. Arjan:
    15 december 2013
    Goed zo fijn dat alles goed is verlopen.
    Ik wis niet dat de Nieuw-Zeelanders zo gast vrij waren om een feest te geven voor jullie aankomst.
    geniet er van en welterusten voor straks.
  6. A.hendrikse:
    15 december 2013
    Hallo lieverds, bedankt voor juillie mail fijn dat alles zoo goed is gegaan.Het ziet er prachtig uit, geniet er maar goed van!
    Wat moet het voor Mike een belevenis zijn.
    Veel liefs en knuffels,pa en ma.
  7. Carloline:
    15 december 2013
    Hai kiwi-zus, Na een lange reis kan het genieten nu gaan beginnen. Veel plezier, enjoy and live your dream !! Onder het kerstboompje wel de liedjes blijven oefenen he. Liefs the 7 lions
  8. Lida:
    15 december 2013
    Wat heerlijk om te zien. Leuk ook om jullie zo te volgen. Kijk uit naar jullie volgende verhaal