Queenstown

16 december 2013 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Wat een leuk stadje is Queenstown! Er is ontzettend veel te doen. Vooral veel spectaculaire activiteiten. Er zijn heel veel jonge mensen en er hangt een hele goede, losse sfeer. Helemaal top. Wij hebben gekozen om de Zipp-Track te doen. Dat betekent met de lift de berg op en via staalkabels naar beneden. Dus de klimgordel met carabines aan en helm op. We werden iedere keer ingeklikt en roetsen via de staalkabel naar het volgende platform. Cool om te doen, zeker met zulke mooie uitzichten! Mike vond het ook fantastisch.

's Middags was het tijd om te relaxen, dus gingen we naar Onsen's hotpools. Heerlijk in een ronde, houten jacuzzi met een spectaculair uitzicht! Een fantastische manier om even bij te komen. (zie foto) dat was GENIETEN.

En na heerlijk gegeten te hebben bij Public aan het meer, stortte Mike helemaal in. Hij haalde zijn bed nog net....;-). Toch wel last van het tijdverschil. Hij was niet de enige, wij sliepen ook weer vroeg.

Vandaag hebben we een mooie rit voor de boeg van 170 km naar Manapouri. Ook weer zin in!

1. Annette:
    15 december 2013
    Hi Son, Mar en Mike. Wat klinkt het heerlijk. En leuk dat Zipp -track, helemaal iets voor jullie. En ook een beetje thuis met die hotpool en toch weer heel anders, wat een uitzicht zeg!!! Gek idee dat voor jullie de dag nu begint en wij alweer bijna gaan slapen. Voorzichtig onderweg en veel plezier in Manapouri.
    Dikke kus!
  2. Henny en Piet:
    15 december 2013
    Hoi wereldreizigers, het is nu al leuk en dat is nog maar het begin!
    Groetjes en een knuffel voor Mike
  3. Petra:
    16 december 2013
    Mooie verhalen, Son en Marco. Lijkt net of we er een beetje bij zijn!. Veel plezier nog.
  4. Gaby:
    Hoi,wereldtravelers,
    Goh alweer wat moois meegemaakt ik doe het jullie niet na,en wat goed van jouw Mike,dat je dat allemaal durft,maar ja wat wil je met die sportieve ouders!
    En op naar het volgende avontuur.
    Liefs en ook de groetjes vandaag van Celeste en Stef.
  5. Miek:
    16 december 2013
    Wauw, klinkt en ziet er allemaal geweldig uit!
    En dat nog een aantal weken,.. heel vervelend ;-)

dikke kus,
    Ps, wasmachine en droger doen het prima!