Gelukkig nieuwjaar!

31 december 2013 - Turangi, Nieuw-Zeeland

Bij ons is het al zo ver: GELUKKIG NIEUWJAAR allemaal!

Ons jaar is fantastisch geëindigd en we hopen dat 2014 een topjaar wordt voor jullie allemaal.

Dikke kus van ons drietjes. X

1. Jolanda:
    31 december 2013
    Wat raar dat het bij jullie al 2014 is. Voor ons nog even afwachten. Wij zijn vanmorgen goed begonnen met een pittige Bootcamp. Kunnen we straks aan de oliebollen en de champi!
    2013 was voor jullie in ieder geval een jaar waarin een grote droom uit kwam, geniet er nog even van, voor je het weet ben je weer in ons koude kikkerlandje en eet je boerenkool. Dikke X
  2. Netty van den Bulk:
    31 december 2013
    Sonja Marco en Mike de alle beste wensen voor jullie ,en geniet nog even lekker van die prachtige reis.
  3. Brenda:
    31 december 2013
    Oh wat gek, bij jullie is het al nieuwjaarsdag. Heel veel geluk en super veel gezondheid voor jullie in 2014! We proosten vanavond ook op jullie, oke?
    Dikke knuffel,
    Jan, Bren, Milan en Siena
  4. Henny en Piet:
    GELUKKIG NIEUWJAAR!
    Wij moeten nog even wachten maar wel leuk dat het bij jullie al 2014 is.
    Van ons de allerbeste wensen en geniet nog van de tijd dat jullie nog daar zijn.
    Dikke kus voor allemaal en neem er maar een glas op.
  5. Annette:
    31 december 2013
    Gelukkig Nieuwjaar, lieve Son, Marco en Mike! Heel veel geluk, liefde en gezondheid voor het nieuwe jaar. Wat een heerlijke afsluiting en start van het nieuwe jaar maken jullie daar. Nu nog 10 dagen te gaan, het houdt gewoon niet op. Heerlijk! Proost en tot snel. Dikke kus
  6. Merel:
    31 december 2013
    Een heel gelukkig nieuwjaar!!! Beter kon het jaar niet beginnen,toch?! Wens jullie nog een hele fijne tijd daar. Liefs, Merel.
  7. Arjan:
    31 december 2013
    Goede morgen bij jullie 2014 en hier nog steeds 2013 .
    Heel veel geluk en vooral gezondheid en blijf genieten van elkaar.Niet alleen het komend Jaar maar voor altijd.
    Proost Janneke en Arjan.
  8. Lida:
    31 december 2013
    Voor jullie ook de alles beste wensen.
    Nog lekker genieten van jullie mooie reis. Xxx
  9. Miek:
    Ha lieverds! Zit bij pa jullie verhalen te lezen... Nog geen WiFi thuis hè :-(
    Geweldig hoor, enne jullie ook een waanzinnig gezond en gezellig 2014, geniet er nog ff van en kom dan maar weer snel thuis!
    Dikke knuffel XXX
  10. Ivanka:
    1 januari 2014
    Hallo lieve luitjes.
    Wij hebben het gisteren nog over jullie gehad, dat het heel gek most zijn om eerder da in Nederland het nieuwe jaar in te gaan. Dat was bij ons in Oostenrijk niet het geval. ...
    Jullie hebben gewoon nog een ruime week!!! Geniet er nog maar lekker van met zijn drietjes!!!!