Hokitika

23 december 2013 - Hokitika, Nieuw-Zeeland

We besluiten om het vandaag weer wat rustiger aan te doen, na zoveel gereden te hebben de afgelopen 2 dagen. We kijken wat rond in het stadje en doen wat inkopen in de supermarkt. Heerlijk, geen kerstdrukte hier!

Daarna rijden we naar een mooi meertje Lake Kaniere, waar we lekker picknicken. Als we om het meer rijden, zien we nog een mooie waterval. Dan rijden we door naar Hokitika Gorge. Een hele mooie kloof met mooi turquoise water met een hangbrug erover. Prachtig! Het was weer een mooie dag!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. A.hendrikse:
    23 december 2013
    Hallo jonge lui .Het blijft leuk om te lezen wat juilie allemaal beleven en dat is niet mis|Maar ik ben blij dathet zoo genieten is, gaat zoo door. Hier is het nat en veel wind.
    Groetjes en xxx pa en ma.
  2. Suus:
    23 december 2013
    Hi Son en Fam!
    Wat een prachtig meer, heerlijk zeg. Hier is het overal vreselijk druk door voor de Weihnachten en er is föhn met sneeuw en regen op komst!
    Wel gek he om met zulk lekker weer daar kerst te vieren! Veel plezier vandaag, xxx suus
  3. Henny en Piet:
    24 december 2013
    Ik hoop dat mijn reacties overkomen als ik gmail gebruik. Deze zet ik weer op kpn. Net met Piet alles doorgelezen en foto's gekeken. Hier is het kerstavond, de hele dag regen en harde wind. Genieten jullie maar verder. Fijne Kerst! Groetjes en een dikke knuf voor Mike
  4. A.hendrikse:
    24 december 2013
    Hallo lieve kinders,een heel gelukkig en fijn kerstfeest.

wel appart zeker en een andere kerstsfeer als hier denk ik.
    xxx en groetjes pa en ma