Van Kaikoura naar Nelson

27 december 2013 - Nelson, Nieuw-Zeeland

Het heeft vannacht flink gewaaid en de zee is flink ruig. Dat is heel erg jammer, want het zwemmen met de dolfijnen stond vanochtend op het programma. We durven het niet aan om met Mike nu de boot op te gaan en in de zee te zwemmen. Ze geven ook bij de Dolphin Encouter aan dat er grote kans is op zeeziekte. Dus dat wordt hem niet: heel erg jammer!

Dus rijden we eerder dan verwacht naar Nelson. Weer een mooie route, de natuur blijft je verbazen hier in Nieuw-Zeeland. In Nelson hebben we lekker geluncht, het is een leuk stadje. De lodge ligt een stukje van de stad af en heeft een geweldig uitzicht!    's Avonds op het grote terras, samen met de Duitse familie die hier ook verblijft, lekker gegrild. Was gezellig.

1. Henny en Piet:
    28 december 2013
    Jammer dat het geen goed weer was om met de dolfijnen te zwemmen. Wel goed dat jullie het niet gedaan hebben. Maar er komt vast nog heel veel moois om te doen.
    Dikke zoen
  2. Gaby:
    28 december 2013
    Wat jammer voor jullie dat het zwemmen met dolfijnen niet door kon gaan,maar ja veiligheid gaat boven alles, en wat er allemaal tegenover staat wat jullie wel hebben en nog gaan doen en zien en gezien hebben maakt ook een heleboel goed toch!!
    Liefs,groetjes!
  3. Suus:
    28 december 2013
    Hi Son! wat kan het weer raar doen he, was bij ons ook rond die tijd. Nou ja, genoeg anders moois te doen zo te zien, geweldig allemaal. Ben benieuwd waar jullie oud en nieuw gaan vieren, liefs xx